עברו הימים בהם כל המשרדים נראו כמו גרסה גנרית אחת למשק הסתדרותי. שולחנות פורמייקה צנועים וכעורים, כיסאות פשוטים שחורים מאיכות נמוכה, וזהו. במשרדים של פעם לא היה ערך מוסף עיצובי, הם היו ספרטניים ופונקציונליים ואיש לא חשב על רווחת העובדים או פינות אירוח, ובטח שלא על ‘זהות ארגונית’ שמוגדרת באמצעות ריהוט ועיצוב.
ברוכים הבאים למילניום השלישי
אבל הזמנים השתנו, המשק ההסתדרותי קרס ותאגידים בינלאומיים כמו גוגל או אמזון מכתיבים סטנדרטים חדשים לעיצוב המשרד, הכוללים מושגים כמו ‘ארגונומיה’ או אסתטיקה. המשרדים של היום הם משרדים סופר מעוצבים, ומאחר שהריהוט הוא שחקן מרכזי בכל זירה של עיצוב פנים גם הריהוט המשרדי עבר שינוי דרמטי. אם בעבר היה הבדל חד בין ריהוט לבית לריהוט במשרד, הרי שהיום הגבולות מיטשטשים. בסופו של יום ספה בפינת האירוח במשרד אמורה להיות נוחה ויוקרתית לפחות כמו הספה בסלון של הבית. בנוסף, כמעט כל חברה שמכבדת את עצמה תספק לעובדים ריהוט משרדי ארגונומי ששומר על רווחתם ובריאותם.