בדיקת פוליגרף בחיפה

יותר ויותר חברות ועסקים בוחרים להסתייע במכון פוליגרף ומהימנות בחיפה למטרות שונות.
למשל: פוליגרף לאימות ובדיקת גרסאות, פוליגרף חקירתי, פוליגרף עבור בוררויות ויישוב סכסוכים, מיון וסינון מועמדים לעבודה (בדיקות מהימנות), פוליגרף תקופתי במקומות עבודה, פוליגרף לבדיקת אירועים נקודתיים, פוליגרף חוות דעת משפטית, פוליגרף אישות ועוד.

פוליגרף בחיפה

בניגוד למה שרבים אולי חושבים, בשביל לקבל תוצאות מדויקות בבדיקת פוליגרף, לא מספיק רק לחבר את הנבדק למכשיר וללחוץ על כפתור ההפעלה.
בדיקת פוליגרף בחיפה או בכל מקום אחר, מצריכה מצד הבודק ידע מקצועי רחב וניסיון פרטני רב שנים, זאת בכדי להגיע לתוצאות אמינות ברמת הדיוק המרבית האפשרית (כאשר דיוק של מכשיר פוליגרף יכול להגיע גם ל-95 אחוזים).
חשוב לדעת, שמכשיר הפוליגרף, פועל על תרגום של תגובות פיזיולוגיות שונות אשר נקלטות מגופו של הנבדק – כחלק מכך, רק בודק פוליגרף שהינו מומחה בתחום זה, ידע לאבחן האם מדובר בתגובות אשר מעידות אל אמירת אמת או לא.  

הפעולות הנדרשות בבדיקת פוליגרף בחיפה

עבודתו של בודק פוליגרף בחיפה או עובד פוליגרף בקריות ובכל מקום אחר לא מתחילה בביצוע הבדיקה וגם לא מסתיימת שם.
בשלב הראשון, על הבודק לקרוא את חומרי הרקע ותוך התבססות על אותם החומרים לנסח את השאלות המתאימות.
ביום הבדיקה, על הבודק לערוך שיחה מקדימה עם הנבדק, כאשר המטרה היא לקבל מידע לגבי המצב הנפשי והבריאותי ולאבחן את מידת הכשירות שלו לבדיקה.
רק השלב הבא, יהיה שלב הבדיקה בפועל, כאשר השאלות הנשאלות חייבות להיות פשוטות, קלות להבנה וקצרות, כאשר התשובות על אותן שאלות יכולות להיות רק כן או לא.
לאחר הבדיקה, הבודק מנתח את תוצאות הבדיקה ומעביר אותן בצורה מסודרת למזמין.  

למידע נוסף על שירותי פוליגרף בחיפה אותם אנו מציעים, מוזמנים ליצור קשר.

צרו קשר

אנחנו שמחים שהגעתם לאתר שלנו אנחנו זמינים לכם לייעוץ ללא שום התחייבות.