טוטון – חנות בגדי נשים אונליין

טוטון הוקם בשנת 2014 ע״י בני הזוג זוהר כלב (מעצבת אופנה)  ושמעון אזקיאל (מעצב מוצר) מתוך אמונה שכל הנשים צריכות לבחור מה ללבוש בבוקר, בלי הבדל בין מבנה גוף, משקל או מידה.
המטרה הייתה לפתח מידה אחת שתתאים לכולן האמצעי להשגת המטרה היה הטרנד הנצחי oversize, השתמשנו בכלי הזה כדי לייצר מידה אחת שתתאים לנשים בטווח המידות 38-48, לרוב יש לנו הצלחות אבל הדרך עוד ארוכה.

אנחנו עושים כל שיש באפשרותנו כדי לתת ללקוחה תחושת ביטחון וחווית קניה שהיא מעבר לסיפור, היא מעבר לבגדים יפים וחומרי גלם איכותיים היא אג׳נדה חברתית הנלחמת בתופעה שמעל מידה 40 את צריכה להתפשר ולקנות רק מה שיש, ואין הרבה.

טוטון זה הלך רוח, הבגדים מספרים על הוויה שלך, השקפת העולם והדרך בה את רואה את הנשיות שלך.
אנחנו מייצרים בגדי נשים שהם לא יותר מדי ולא פחות מדי, תוכלי להתלבש בבוקר למשרד ולהמשיך איתם לדייט עם חברה ישר אחרי העבודה מה שנקרא “Day to night”, זאת הדרך לבנות מלתחה חכמה ושימושית עם פריטים שאת יכולה ללבוש תמיד, שהכל עובד עם הכל והכי חשוב פריטים שאת באמת לובשת.

חנות בגדי נשים אונליין - תמונה ראשית

חנות בגדי נשים אונליין

אנחנו לא מזוהים כמותג ירוק או מותג בר קיימא והדרך שלנו לשם עוד ארוכה, אבל אנחנו מכירים בפער בין האני מאמין שלנו לבין תעשיית האופנה ואנחנו עושים המון כל שנה כדי לצמצם את הפער הזה.
לדוגמא בשנים האחרונות התחלנו לייצר את חומרי הגלם שלנו בעצמנו לפי תוכנית ייצור מדויקת שנבנית מראש, בדרך הזאת אנחנו מקטינים את הפסולת שאנחנו מייצרים.
חלק אחר מחומרי הגלם אנחנו קונים מעודפי ייצור של מפעלים ובכך מצמצמים את המלאי הקיים ולא מייצרים מחדש.
לאחרונה התחלנו לעשות צביעות אקולוגיות לבדים, יש לזה מחיר בעלויות אבל לטווח הרחוק זה שווה את זה.
כל שנה אנחנו מנסים להשתפר ולהפוך לגרסה הכי טובה של עצמנו ולשמור על הסביבה, זה אחד הדברים שלקחנו על עצמנו.

לרכישת בגדי נשים אונליין טוטון מונוכרום >>>

או מלאי את הטופס ואנחנו נחזור אליך בהקדם האפשרי