חברת ניקיון ברמה

אחת

מעל כולם

ציק צק אחזקת מבנים

לא מתפשרים על איכות: תחזוקת בניינים רבי-קומות

ניהול אחזקה יעיל של בניין רב-קומות הינו אחד הפתרונות הנחוצים אשר זוכים לביקושים הולכים וגוברים ברחבי הארץ.
ניהול נכון של בניין, במיוחד כזה בו מתגוררים דיירים רבים הוא תנאי בסיסי, שתפקידו להיטיב בתוכו את איכות החיים תוך שמירה על ערך הנכס והשריית אווירה נעימה ומזמינה.
על מנת להבטיח כי אכן תנאי זה יתממש הלכה למעשה, קיימת חשיבות עליונה לשכירת שירותיה של חברת ניהול מבנים שתיקח על עצמה את האחריות לניהול המבנה מ-א’ עד ת’.
חברה שכזו נדרשת לקחת על עצמה הן את תחזוקתו השוטפת של המבנה וביצוע עבודות ניקיון, כמו גם תחזוקת המעליות, מערכות החשמל והמים בבניין, וכן להיות זמינה לטיפול בתקלות או ליקויים למיניהם, תוך התחייבות לפתור אותן במקצועיות המירבית ובזמינות מלאה.

צ'יק-צ'אק: כי לבניין שלכם מגיע את הטוב ביותר

נמאס לכם ‘לשבור את הראש’ בחיפוש אחר מי שינהל עבורכם את המבנה, ללא שטיקים וטריקים מיותרים? נעים להכיר, אנחנו חברת ”צ’יק צ’אק שירותי ניהול ואחזקת מבנים”, המתמחה במעטפת שירותים ניהול מבנים, לרבות בניינים רבי-קומות המיועדים למגורים וכן מבנים מסחריים.
אז מה הופך אותנו לשוברי שוויון בתחום ניהול המבנים? פשוט מאוד. תחת קורת גג אחת תזכו לחברה אחראית ומקצועית ללא דופי, כזו שתדאג שהבניין שבבעלותכם יתוחזק בסטנדרטים הגבוהים ביותר לאורך כל ימות השנה.
בין השירותים הבולטים שאנו מציעים במסגרת מעטפת ניהול המבנים: ניקיון חניונים,
חדרי מדרגות וחלונות בגובה, תיקוני צבע ואינסטלציה, החלפת נורות, החלפות מנעולים וידיות, תחזוקה שוטפת של מערכת המים, החשמל, כיבוי האש והאינטרקום, פיקוח ושמירה על השטח הציבורי כולל הודעה לדיירים אשר ציודם האישי מהווה מפגע בשטח ציבורי, ועד למתן מענה לבעיות נקודתיות הדורשות מענה מיידי כאן ועכשיו.

שירות כערך עליון

באמצעות צוות עובדים מסור ומיומן הנענה במהירות לכל קריאה וזמין לטיפול בכל בעיה ותקלה, תזכו לראש שקט ולחיסכון משמעותי בזמן יקר ובהוצאות כספיות מיותרות. 
זהו המוטו שמנחה את צ’יק-צ’אק מאז ומתמיד, וכזה שנועד להקנות לקהל הלקוחות שלנו את חוויית השירות האולטימטיבית המותאמת באופן מלא לצרכי הבניין והדיירים המתגוררים בו.

היחס האישי בשילוב טיפול מסור ויעיל הם חלק בלתי נפרד מהחזון המקצועי של החברה, וכזה שניצב כנר לרגלינו 365 ימים בשנה, 24/7.
בנוסף, החברה מתחייבת על מספר ערכים מרכזיים שעתידים להעניק לכל מבנה רב-קומות ערך מוסף ומשמעותי במיוחד, החל מחיסכון כלכלי בעלויות התחזוקה השוטפת, מענה בטיחותי המסייע באיתור ומניעה מראש של תקלות, שמירה על סביבת מגורים נקייה ומטופחת, וכמובן שיפור איכות החיים לרווחתם של כלל הדיירים.
אם גם אתם מעוניינים לקחת את הבניין שלכם צעד אחד קדימה ולהעניק לו את השדרוג המיטבי, זה הזמן לפנות למקצוענים שלנו בצ’יק-צ’אק. מובטחת לכם תחזוקת מבנה באיכות שטרם הכרתם, בשקיפות מלאה מול קהל הדיירים וכמובן עם חיוך.

קישורים מומלצים

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? השאירו פרטים כאן:
דברו איתנו

לקוחות שלנו

קראו גם על – סלונים מעוצבים