דיאנה בית הספר לעיצוב שיער ומקצועות היופי

למי שלא מתעמק בתחום, ספרות גברים יכולה אולי להיראות כעניין פשוט, אשר מצריכה בסך הכול היכרות וניסיון בעבודה עם מכונת תספורת. אך בפועל, עולם ספרות הגברים טומן בחובו עולם ומלואו, כאשר קיימות טכניקות רבות לספר גברים, יש לדעת איך להתאים את התספורת לכל לקוח, יש להבין איך לטפל בפאות ויש להחזיק בכלים וידע אשר יאפשרו לספק מענה גם על בקשות לתספורות מיוחדות – מהסיבה הזאת, כיום, כל מי שמעוניין לעסוק בתחום של ספרות לגברים, חייב לעבור תחילה קורס מקצועי מקיף בתחום.

קורס ספרות גברים מתפרש על פני 100 שעות לימוד ויכול לאורך בין חודש לבין 3 חודשים (בהתאם למספר המפגשים ולאורכם).
בקורס נלמדים מגוון רחב של נושאים ובין היתר: תכנון התספורת והתאמתה למבנה הפנים, סוגים שונים של תספורות, טכניקות תספורת באמצעות מכונה, טיפול בזקנים ובפאות, צביעת שיער ועוד..
רבים בוחרים לשלב את קורס ספרות הגברים עם קורסים נוספים בעולם עיצוב השיער כמו לדוגמא, קורס ספרות נשים.
בהליך בחירת הקורס ומסגרת הלימוד, קיימת חשיבות גבוהה לעיין בצורה מקיפה בתוכנית הלימודים, על מנת לוודא שהקורס אכן נוגע ומתעמק בכל הנושאים הרלוונטיים – בחירה בקורס מקיף ומקצועי תהווה כצעד חשוב בדרך להשתלבות במקצוע והצלחה בתחום.

מה חשוב לדעת על קורס ספרות גברים?

מעוניינים להשתלב בקורס ספרות גברים?

אם גם אתם רוצים ללמוד קורס ספרות גברים, אתם נמצאים במקום המתאים! בית הספר לעיצוב השיער ומקצועות היופי – דיאנה, הוקם בשנת 1954 וכיום, נחשב לוותיק ולאחד מהמובילים בתחום.
בית הספר מציע מגוון רחב של קורסים בעולמות היופי ועיצוב השיער ובין היתר גם ספרות גברים וילדים.
מוזמנים ליצור קשר עם בית הספר והצוות המקצועי ישמח להעניק לכם את כל המידע והפרטים אודות הקורס.

לקבלת פרטים על מסלולי הלימוד שלנו בבית הספר ולתיאום פגישת ייעוץ אישית
התקשרו עכשיו או מלאו פרטים בטופס ההתקשרות.

צרו קשר