כתרים ביום אחד

אם בעבר טיפולי שיניים מסוגים שונים כמו כתרים, טמנו בחובם הליך ארוך ומורכב, אשר התפרש ברוב המקרים על פני מספר מפגשים (ברוב המקרים בין 4 ל-5 טיפולים), כיום, בזכות הטכנולוגיה החדשנית, אשר הגיעה גם לעולם רפואת השיניים, הטיפולים התקצרו במידה רבה.
למעשה, כיום כל מי שזקוק לכתר או למספר כתרים, יגלה שיש טכניקות לטיפולי כתרים ביום אחד או אפילו לטיפולי כתרים בתוך שעתיים בלבד.

הטכנולוגיה ותרומתה לרפואת השיניים

הסיבה בגינה מתאפשר לקצר את תהליכי טיפולי השיניים וטיפולי הכתרים בפרט, טמונה ברפואה הדיגיטלית, אשר מאפשרת את יצירת הכתר במרפאה עצמה (בלי צורך בשירותי מעבדה חיצוניים).
הליך הטיפול של כתרים ביום אחד כולל סריקה אשר מתבצעת על ידי מצלמה חדשנית, בשלב הבא, המצלמה מעבירה את הנתונים המדויקים אל המחשב, אשר בהתבסס על אותם הנתונים, מייצר הדמיה בתלת ממד ובשלב הבא, מערכת מתקדמת ממחושבת מייצרת את הכתר בהתבסס על אותה הדמיה – מה שמבטיח כתר איכותי, בדיוק בלתי מתפשר.

כאן חשוב לציין שלא כל מרפאות השיניים מחזיקות בציוד החדשני, בידע ובכלים לבצע את אותם הטיפולים, מהסיבה הזאת, חשוב להקפיד ולבחור את מרפאת השיניים בקפידה.
אם גם אתם רוצים ליהנות מכל היתרונות אשר טמונים ברפואה דיגיטלית וכחלק מכך, מכתרים איכותיים בתוך שעתיים בלבד, תשמחו לגלות שאתם נמצאים בכתובת הנכונה למטרה. מוזמנים ליצור קשר לקבלת מלוא הפרטים בנוגע לטיפולים. 

קראו גם

ציפויי שיניים>
כתרים ביום אחד>
טיפול בפטרת ציפורניים>

טופס יצירת קשר

מפת הגעה

הטיפולים שלנו