רופא שיניים פה ולסת בפתח תקווה

רופאי השיניים שעוסקים בכירורגיה של פה ולסת מובילים את תחום ‘טיפולי השיניים המורכבים’ ונמצאים בחזית כשמדובר בביצוע השתלות שיניים, ניתוחי השתלת עצם והרמת סינוס וביצוע עקירות מורכבות של טוחנות ושיני בינה.
תחום השתלות השיניים התפתח מאוד בעשורים האחרונים והטכנולוגיה הרפואית כל הזמן משתפרת.

מהפכת השתלות השיניים

השתלות שיניים מחליפות היום את השיניים התותבות שהכרנו בעבר והפתרון הזה מסייע להרבה מאוד אנשים שבעבר לרפואת השיניים לא היה מענה מלא, הן מבחינה תפקודית והן מהפן האסתטי.
מדובר במהפכה אמתית בתחום רפואת השיניים.
משתילי השיניים המצטיינים יהיו בדרך כלל רופאי שיניים של פה ולסת שממשיכים להתעדכן ולהעמיק.
זה המקום לציין שאחד הדברים שמייחדים רופא שיניים פה ולסת מרופאי שיניים אחרים, הוא שתחום הטיפול שלהם חורג מבעיות שיניים וחניכיים גרידא ונושק גם לרפואה הכללית.
ההיכרות המעמיקה שלהם עם חלל הפה, בלוטות הרוק, בלוטת הפרוטיס והטכנולוגיות הרפואיות שפיתחו מומחים לפה ולסת כדי לתת מענה ממוקד באזור הייחודי הזה של גוף האדם, הביא לכך שכירורגים של פה ולסת הם גם אלו שיתנו מענה במקרה של גידולים בחלל הפה ומחלות של בלוטות הרוק.

מומחה עולמי בפתח תקווה

עבור מי שמחפש רופא שיניים כירורג פה ולסת בפתח תקווה הבחירה המתבקשת תהיה בד”ר גל אבישי שמכהן כסגן המנהל לכירורגיית פה ולסת במרכז הרפואי רבין (בית החולים בילינסון) שבעיר.
ד”ר אבישי עבר התמחות ייחודית בטיפול במחלות חסימתיות של בלוטות הרוק בבית החולים Guy’s & St. Thomas, ובתחום זה הוא נחשב לאחד המומחים המובילים בישראל.
בנוסף, ככירורג בכיר של פה ולסת ד”ר גל אבישי הנו משתיל שיניים מבוקש ומבצע גם הליכים מורכבים נוספים, כמו למשל, הרמת סינוס.

לפרטים ומידע נוסף על רופא שיניים פה ולסת בפתח תקווה: 03-5444626.