ייצור תמרורים

תמרורים אמורים להתאפיין באיכות ובעמידות גבוהה ולכן, ייצור התמרורים אמור להתבסס על שימוש בטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות וחומרי גלם באיכות גבוהה – כאשר, חומרי הגלם אמורים להיות עמידים מפני כל מפגעי מזג האוויר.
מכיוון שלתמרורים יש חשיבות גבוהה בשמירה על בטיחות הנוסעים ברכב והולכי הרגל, מומלץ לא להקל ראש בבחירת חברה אשר מתמחה בנושא של ייצור תמרורים ויש לוודא, שהיא מקפידה על ביצוע עבודה בסטנדרטים בלתי מתפשרים.

בחירת חברה מקצועית ומנוסה

בעת בחירת חברה המתמחה בייצור תמרורים או שלטים מסוגים אחרים, מומלץ לשים דגש על מספר פרמטרים אשר יבטיחו את הבחירה הנכונה:

  • טכנולוגיות – כדאי לוודא באיזה מכשור החברה עושה שימוש בהליכי הייצור – מה שיכול להעיד במידה רבה על איכות העבודה.
  • חומרים – כאמור, תמרורים חשופים למפגעי מזג האוויר השונים: הגשמים והרוחות העזות של החורף והשמש היוקדת של הקיץ. יש לוודא שהחברה עושה שימוש בחומרי גלם בעלי עמידות גבוהה מפני מפגעים אלו.
  • צוות העובדים – יש לוודא שהחברה מעסיקה צוות של אנשי מקצוע מנוסים, הן בתחום הייצור והן בתחום התקנה.
  • שירותים – האם השירות כולל רק את הליך הייצור או גם את שירותי התקנת השלטים. מעבר לכך, מומלץ לוודא שהחברה שמה דגש על מתן ייעוץ מקדים ללקוחותיה.

דגש על הפרמטרים הללו, יבטיח את בחירת החברה המתאימה לייצור והתקנת שלטים.
אם גם אתם מעוניינים בשירותים אלו מוזמנים ליצור קשר עם חברת “חזן – פתרונות בתנועה” וליהנות משירותים מקצועיים,  ומסימון כבישים מותאם לדרישות וצרכים.

השירותים שלנו

קבוצת חזן פתרונות בתנועה אשר בבעלותו של אלירן חזן פועלת מזה כעשור בקידום, פיתוח, הקמה וניהול פרויקטים ושירותים בתחום התעבורה.

סימון כבישים

ייצור שלטים

ניהול הסדרי תנועה

צרו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם